Alla inlägg under november 2017

Av treoelsa - 18 november 2017 18:44

Det är ett djävla tölande om att vargen dödar jakthundar.

Var inte så förbannat korkade så att Ni släpper hundarna lösa när Ni vet att det finns vargar. Vargar finns i skogen.

 

  Sanningen är väl den att Ni struntar i om Era hundar blir dödade bara Ni får möjlighet att döda själva.

Av treoelsa - 5 november 2017 17:27

Raggarna med sin dunkande, höga musik och de manipulerade A-traktorerna som kör fram och tillbaka och fram  och tillbaka på Storgatan gör mig ingenting.

De stör mig inte. Jag finner det det till och med lite roande.

 

  Det som gör mig riktigt förbannad och skrämd är ett gäng som kör omkring på sina hårt trimmade mopeder och trakasserar folk. De vandaliserar och förstör både privat och allmän egendom. Jag såg bl.a när de bröt sönder backspeglar på åtskilliga bilar. Polisen vet dras namn men ingenting händer.

 

  Vi har också ett gäng arab ungdomar som drar omkring och gör precis som de behagar. Jag blev vittne till när de försökte råna en svensk grabb på hans telefon och cykel. Om jag inte hade stoppat det hela så hade de lyckats. Cyklar stjäl de hela tiden. Polisanmäla är ingen idè. Observera att jag inte är politiskt korrekt och säger ungdomar utan arabiska ungdomar och det av den enkla anledningen att de är araber.

 

  För en tid sedan satt ett av våra kommunalråd och en polischef och tog varandra i hand och lovade att polisen skulle öka sin närvaro i Kil. Ingenting har naturligtvis hänt.

 

  Herr och fru kommunalfullmäktige skulle ge sig ut på kvällarna och informera sig om vad som händer därute i verkligheten.

 

  Det är mycket skit i Kil nu och tiden för lallande samtal är förbi.

Ovido - Quiz & Flashcards